Opis oferty / Zakres obowiązków
Obsługa mailowa i telefoniczna klientów B2C w języku francuskim, Obsługa internetowych serwisów sprzedaży, Obsługa, modyfikacja i zarządzanie zamówieniami, Wsparcie działu podczas zastępstw i urlopów za pomocą AI – różne języki, Obsługa komentarzy i opinii w serwisach internetowych, Kontakt z przewoźnikami celem wyjaśniania losów przesyłek oraz reklamowania usług.
Pierwsza umowa na okres próbny, następnie czas określony 12 miesięcy, docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w godz.8-16.
Oczekujemy
- Języki:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, francuski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany, rosyjski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany 1
- Uprawnienia:
bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, obsługa komputera - exel, word
Oferujemy
-
Pracę stałą
w wymiarze
40 godzin w tygodniu
-
Wynagrodzenie brutto od 5 000 PLN
(umowa o pracę na okres próbny)
Miejsce pracy
Poznań
Pracodawca
BRANDLINE GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ