Opis oferty / Zakres obowiązków
Obowiązki: naliczanie wynagrodzeń dla umów o pracę i umów cywilnoprawnych
przygotowywanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych
sporządzanie i wydawanie świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zatrudnienia i wynagrodzenia Pracownika,
przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych,
prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami,
prowadzenie ewidencji badań lekarskich pracowników i szkoleń BHP,
sporządzanie niezbędnych deklaracji do ZUS i US a także informacji do GUS i PFRON,
obsługa pracowników- instruowanie w wypełnianiu dokumentów,
udzielanie informacji,
wydawanie dokumentów oraz uzyskiwanie podpisów na dokumentach, .
Oczekujemy
- Uprawnienia:
Obsługa MS Excel- poziom zaawansowany
Oferujemy
-
Pracę tymczasową
w wymiarze
40 godzin w tygodniu
(praca od zaraz)
-
Wynagrodzenie brutto od 4 300 PLN
(nie dotyczy)
Miejsce pracy
Radom
Pracodawca
ROJO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ