Opis oferty / Zakres obowiązków
Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu KSAT (faktury, rachunki, wyciągi bankowe), rozliczanie wyciągów bankowych w systemie KSAT, wstępna dekretacja dokumentów księgowych w systemie KSAT,
kontrola zgodności wystawionych faktur, rachunków z zawartymi umowami,
opis merytoryczny faktur, rachunków,
kontrola formalno-rachunkowa faktur, rachunków, list płac, obsługa bankowa tj. wprowadzanie poleceń przelewów dot. wszelkich wydatków jednostki, pobieranie wyciągów bankowych,
prowadzenie rejestru umów w module CRU systemie KSAT, prowadzenie postępowań z zakresu zamówień publicznych do 130.000 zł na podstawie regulaminu obowiązującego w jednostce, współpraca z firmą ubezpieczeniową w zakresie aktualizacji stanu majątku podlegającego ubezpieczeniu mienia, wprowadzanie pozostałych środków trwałych do odpowiednich ewidencji i oznaczenie za pomocą naklejki zakupionego wyposażenia, nadzór nad terminowym wykonywaniem przeglądów budynku, instalacji i urządzeń, prowadzenie archiwum ŚDS,
w przypadku nieobecności głównego księgowego przygotowywanie m.in sprawozdań budżetowych.
Godziny pracy: 6.30 - 16.00
(wg grafiku).
Oferujemy
-
Pracę stałą
w wymiarze
40 godzin w tygodniu
-
Wynagrodzenie brutto od 5 000 PLN
(umowa o pracę na czas określony)
Miejsce pracy
Olsztyn
Pracodawca
Środowiskowy Dom Samopomocy DWOREK z filią w Olsztynie