Opis oferty / Zakres obowiązków
Obowiązki:
kierowanie firmowymi sklepami detalicznymi i rozwijanie sieci punktów sprzedaży
koordynowanie procesu przyjęcia i wydania towarów na sklepy, sprzedaży detalicznej, reklamacji towaru
zapewnienie odpowiedniej jakości obsługi Klientów i wyglądu sklepu zgodnie ze standardami
osiąganie założonego poziomu realizacji zamówień, sprzedaży
dbanie o właściwą ekspozycję towaru w sklepie
dbanie o właściwe stany magazynowe (porządek, optymalne ilości towaru)
dbanie o zgodność stanu magazynowego w programie sprzedażowym ze stanem faktycznym, nadzór nad inwentaryzacjami
kontrola czystości i porządku magazynów i sklepów
ewidencja procesu kasowo-bankowego
zarządzanie personelem sprzedawców
układanie i kontrola realizacji grafiku godzin pracy sprzedawców
szkolenia stanowiskowe.
Oczekujemy
- Uprawnienia:
obsługa komputera Word, Exell, Office, prawo jazdy kategoria - B, książeczka zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych
Oferujemy
-
Pracę stałą
w wymiarze
40 godzin w tygodniu
-
Wynagrodzenie brutto od 4 300 PLN
(umowa o pracę na okres próbny)
Miejsce pracy
Radom
Pracodawca
ELMAS KRZYŻANOWSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ